- Prestate attenzione à mantene u ghjattu caldu, preparanu un lettu di gattu è una manta.
- Prevenzione di u sindromu di hairball: Pettinate è pulite regularmente i capelli strappati per riduce i misgi chì si leccanu a pelliccia in bocca.
- U voluminu di l'esercitu: Aumentà u voluminu di l'esercitu di u ghjattu per evità l'obesità è e malatie.
- Prevenzione di i friddi: In u vaghjimu è l'invernu, i misgi sò propensi à piglià u friddu. Prestate attenzione à distingue trà u ramu nasali di u ghjattu è u friddu cumuni.
- Duranti u vaghjimu seccu è l'inguernu, i misgi stessi ùn piace micca à beie l'acqua. Un ingesta d'acqua insufficiente pò purtà à diverse malatie renali è urinarii. Hè impurtante di incuragisce i misgi à beie più acqua!
Trucchi per ingannà l'acqua
Alimentazione di latti di pecura in polvere: adattatu per i gatti ghjovani per supplementà a nutrizione è l'idratazione.
Aghjunghjite ciocchi d'acqua: In una certa misura, incuraghjenu i misgi à beie l'acqua è mantene a fonte d'acqua pulita: lavate regularmente e tazze d'acqua.
Imbulighjate u latte di pecura in polvere / acqua in l'alimentariu di i gatti: Sceglite a carne cruda nutritiva è l'alimentu di carne per gatti, immergendu pò aumentà l'ingesta d'acqua. - Impedisce l'estru è a scappata
U vaghjimu hè a stagione quandu i misgi sò in calore, dunque assicuratevi di chjude i finestri per evità l'accidenti causati da i misgi chì saltannu fora di elli. I misgi in estru sò impaciente, cusì hè impurtante per esse pazienti è attente à e precautions durante l'estru.
Sterilizazione: I misgi in calore miauranu in u mità di a notte, u so temperamentu diventerà più irritabile, è i misgi maschili anu ancu urinate casualmente. Hè cunsigliatu di sterilizà i misgi in anticipu.
Porte è finestri: I misgi in calore sò propensi à saltà da i finestri è à scappà, dunque hè impurtante chjude porte è finestri bè.
Alimentazione: I misgi ponu sperimentà a perdita di l'appetite temporaneamente, per quessa, hè impurtante attentu à a supplementazione nutrizionale ogni ghjornu. - Vaccinate è deverminate bè
Deverminazione esterna: Hè cunsigliatu di fà una volta à u mese.
Deverminazione interna: Hè ricumandemu di deverming una volta ogni trè mesi (i misgi di più di dui mesi ponu deverming nurmale)

Chì facia u ghjattu mentre dormi?
Tuttu u mondu sapi chì i misgi sò animali di notte, è i so mudelli di sonnu sò diffirenti di i nostri!Credu chì parechji pruprietarii di animali, cum'è mè, sò curiosi di ciò chì



